2010. jan. 20.

Nem újévi fogadalomról van szó, de mostanra jutottam el odáig, hogy minimálisra, sőt szinte csak a szükségesre szorítsam le a netezéssel töltött időt. Egyáltalán nem fajult odáig a dolog, hogy függő lettem volna, durván sok időt soha nem töltöttem a gép előtt, mégis úgy gondoltam, van mit lefaragni ebből az időtöltésből... Iktattam be netmentes napokat (kettőt hetente), ilyenkor csak a mailjeimre pillantok rá. A fórumozást már régen a legminimálisabbra csökkentettem, és most igyekszem nem felfedezni új blogokat, az eddigi kedvenceimből kialakított kis blogvilágban jól elvagyok :-). Valószínűsíthető, hogy ide is kevesebbet fogok írogatni, na nem mintha ez eddig nagy rendszerességgel történt volna meg... Mindenesetre, ha nem is történt túlságosan nagy változás, de valami kis plusz időt nyertem magamnak, a családnak, nem volt hiába a változtatás, és ez olyan jó érzéssel tölt el!!

Nincsenek megjegyzések: