2009. ápr. 14.

Fotó nem készült, de e nélkül is emlékezetes marad, hogy Enikő haja a homloka felett borzalmas lett. Az történt ugyanis, hogy a kisasszony ihletet kapott... Látja, hogy családon belül megoldjuk a hajnyírást, és ő is kipróbálta magán a saját fodrásztudományát. Egyik pillanatban még papírt darabolt, aztán a másikban megszeppent pofival rohant a kukához kidobni valamit. Bár próbálta titkolni, de nem volt nehéz észrevenni, hogy az a valami egy jó nagy lenyírt szőke tincs... :-D :-D

6 megjegyzés:

Orsi írta...

Én egyszer a barátnőm haját vágtam le ő meg az enyémet, mit ne mondjak, nagyon örültek a szüleink! :)

idrah írta...

:-) :-)
És mennyire? Hány évesek voltatok akkor?

Egyébként aranyosak ezek a történések, ha utólag gondol vissza rá az ember, és a haj is megnőtt már... ;-)

malyvacsiga írta...

Bocsánat, de én olyen jót röhögtem! Különösen azon, hoyg titkolni próbálta!!!! :-))))

Melinda írta...

Mi lett a hajával? Kiigazitottad, vagy fodrász? Vagy annyira nem lehet vele mit kezdeni?

idrah írta...

Szilvi, nyugodtan lehet nagyokat nevetni, mi is ezt tesszük! :-) Én ahányszor ránézek Enikőre, mindig kitör belőlem... ;-)

Egyébként nem csinálunk semmit. Igazítani nem lehet, nagyon kicsire az egész haját meg nincs értelme levágni. Ha az eddigi hajnövekedési sebességét veszem, akkor kb. másfél év elteltével visszanő :-D!

Lele írta...

Ismerem,Zsófi úgy 1 1/2-2 éve rendszeresen nyirbál bele a hajába,persze titokban,elbújik valamerre-azzal az ürüggyel,hogy akar nekem valamit barkácsolni,s aztán elökerül új frizurával,hol lehet rajta egyengetni késöbb,hol meg nem.Szereti a hosszú hajat és mégis bele vág.Néha ö maga is meglepödik az eredménytöl,de ráhagyom,hogy lássa a tetteinek következménye is van.Persze azért mostanába csak felügyelet alatt faricskálhat.Hihi!Lassacskán rövid haja lessz!!!!