2009. nov. 6.

Ezüst

Az elmúlt két hétben kis családunk minden tagjánál felbukkantak ilyen-olyan, az évszakból adódó betegség jelei. A gyerekeknél a szünidőben (legeslegjobbkor, mert nem szívesen maradnak ki imádott intézményeikből ;-)), Lacinál pár napja, nálam pedig ma jöttek elő ilyen-olyan tünetek. Semmi máshoz nem nyúltunk, mint a kb. fél éve megismert és azóta használt ezüstkolloidhoz, amivel sikerült csírájában elfojtani mindenféle kórságot (remélem ez rám is igaz lesz holnapra/holnaputánra). Anno sok mindent összeolvastam az ezüstkolloidról itt a neten, hát van pro és kontra bőven, de ha abból indulok ki, amit a saját bőrünkön tapasztaltunk, akkor bátran merem ajánlani mindenkinek ebben az influenzás, ilyen-olyan kórságos időszakban! Én már-már csodaszernek tekintem, miután totál elmúlasztotta Ákos igen csúnya szemölcsét, meggyógyította Laci nagyon begyulladt körömágyát, és a náthás megbetegedéseink is csak 1-2 naposak, mióta bevetésre kerül... Ezek után bátrabban állunk elébe a járványos téli időszaknak, és lépten nyomon másoknak is ajánljuk a szert! (Hehe, nem vagyunk ám sem gyártók, sem forgalmazók, és jutalékot sem kapunk senkitől ;-)))))

6 megjegyzés:

BKata írta...

Ugye? Nekem a ezüstkolloiddal eltett lekvárok a legnagyobb csodák, kíváncsi vagyok, meddig bírják, de még gyönyörűek:-) És ízletesek:-)

lazsuzso1 írta...

Úgy tünik,nekem is szükségem lesz rá.Sajnos most csak olyannal találkoztam,ami grapefruit-mag kivonattal együtt van,s az számomra nem fogyasztható más fenntartó gyógyszerek miatt...De biztos van megoldás,még nem jártam nagyon utána.Most fülgyertyázunk...érdekes....:))))

tilia írta...

Mi ez az ezüstkolloid tkp. és hogyan kell használni? Már több helyen találkoztam a nevével.

BKata írta...

Lényegében ezüst:-) Mindent öl, mármint bacikat:-) Mi ezt a fajtát használjuk:
http://www.sansz.net/termekek/

idrah írta...

Be, akartam linkelni valami okosságot az ezüst kolloidról, de nem találtam egy olyan cikket, ami minden szempontból kielégítő lenne... A csúcs az, amikor azt írják valahol, hogy az ezüst nehézfém... hmmm

Na mindegy, a lényeg az, hogy a bacilusok és vírusok szinte valamennyi fajtáját pusztítja. Mellékhatása nincs, ha az ember megbízható forrásból vásárolja (otthon készítettek nem biztos, hogy tökéletesek), és ügyel az adagolásra (betegség esetén 3-szor egy teáskanálnyi).

idrah írta...

Mi Mesosilver-t használunk.