2009. nov. 22.

A szombati bazárral egy elég munkás és pörgős időszak zárult le. Sok szép kézimunka készült, ezenkívül finomságok, gyönyörűséges dekorációk és standok, mindenki azért dolgozott, hogy ez a bazár is éppoly bensőséges, ünnepi hangulatban teljen, mint az előzőek. Őszintén szólva el sem tudom képzelni, hogy az, akinek három, vagy még több gyermeke jár a suliba/oviba, hogy tudta megszervezni a sok tennivalót, még nekem is nehéz volt kétfelé koncentrálnom... Igaz, az óvodában benne vagyok a főszervező csapatban, ezzel kicsit több munka jár, és sajnos ez rovására is ment annak, hogy a harmadikosok feladataiban aktívan részt vegyek. Viszont ez utóbbiból kifogtam az "áldásos" romeltakarítást. Persze önként és dalolva, de ha lett volna elképzelésem, hogy mit jelent egy tanteremben felállított 1,5x4 méteres medencéből kihalászni a dekorációt (hatalmas kövek, fagyökerek, féldrágakövek, kagylók, rengeteg moha), majd lapáttal kimerni az aljából a kavicsot, leengedni vödrökbe a vizet és kitakarítani az utána maradt "szépséget" (ezt nem részletezném) - akkor nem hiszem, hogy felvésem a nevem a listára :-) ;-)... Másoknak sem volt fogalma erről, mert egyébként lettek volna markos apukák :-).

És néhány kép...

Jóllakott Ákos, miután derekasan besütizett ;-)...

Kemencés palacsinta és melegszendvics... Utóbbi a most bejáratott, a suli által vásárolt vadonatúj kemencében készült. Decemberben nekem is lesz alkalmam kipróbálni, mert a városi adventi vásárban abban fogjuk több héten át sütni (majd árulni) a sváb pizzát (dinnete-t)...Készülnek a fa mécsestartók.Schwimmende Lichtlein...avagy az a bizonyos medence... Ennek lényege az volt, hogy a korom sötét teremben, ahol gyertyák égtek és líra hangja szólt, a gyerekek vízre bocsáthatták kis dióhéj hajójukat (ebben is kicsi gyertya égett), és bebarangolhatták a vízi manók világát.Az óvodai stand a sok szépséges kézimunkával.

5 megjegyzés:

Kat írta...

Nekünk majd jövő hét végén lesz a bazár, és tényleg rengeteg meló van vele. Én képtelen vagyok háromfelé szakadni, mindenhol csak icipici részt vállalok a munkákból:)

Anita írta...

Nagyon szép volt minden, látszik, hogy rengeteg munka és gondolat van mögötte. Nekünk december5-én lesz és nekem is szakadnom kell legalább három felé. Majd meglátjuk hogyan sikerül. Nehezíti a helyzetet, hogy Katalinomnak születésnapja is van aznap, jönnek a rokonok Mo-ról.

pancsa írta...

Igazán meghitt, és varázslatos lehetett, ez a képekről is lejön. Már nagyon várom, hogy mi is részesei lehessünk hasonló rendezvényeknek.

Lele írta...

A stand nagyon szép lett,szebbnél szebb portékák.Nagyon érdekes a "v´z manók" világa is.Most,hogy lejárt a vásár bensöséges Adventet kívánok nektek.

idrah írta...

Kívánok én is nektek legalább ilyen meghitt bazárt, és nagyon szép adventi időszakot! :-)