2009. márc. 19.

Új "családtag"

Kedves kis kézimalmunkat kiszorította eme új "családtag"... Elődje azon túl, hogy szépen őrölt és karban tartotta az izmainkat, mostantól jobbára a konyha díszeként fog szolgálatot teljesíteni. Már egy éve keresgéltem, vadásztam az Ebay nevű vásártéren elektromos malom után, ugyanis kicsit időrablónak találtam azt a 30-40 perces őrlést, ami egy nagyobb mennyiségű lisztet eredményezett... Nem jártam túl sok sikerrel, mert a használt malmok is szinte ugyanolyan (horror) áron keltek el, mint vadonatúj társaik. Aztán kitartásomnak hála, ráleltem egy olyan aukcióra, aminél az eladó fotót nem tett fel, sőt a címben sem tüntette fel a malom márkanevét. A leírás is egy mondatból állt, mindössze annyi volt, hogy tízszer használták, és tökéletes állapotban van... Ezeknek megfelelően alig találtak rá az emberek, és csak ketten licitáltunk. Így tulajdonképpen a szerencsének és az eladó hirdetési rutintalanságának köszönhetően lett egy szuper elektromos malmunk (Schnitzer) igen jó áron! :-)
Gyönyörűen és gyorsan őröl, úgyhogy nagy az elégedettség... :-)

Nincsenek megjegyzések: