2008. máj. 11.

Kalandos kirándulásunk volt ma. Úgy indultunk útnak, hogy elkerekezünk a kb. 6 km-nyire lévő erdőbe, ott felfedezzük a "Ringgenburg" nevű várromot, valahol piknikezünk, visszafelé kicsit pancsikolunk a vízesésnél, esetleg egy fagyit is eszünk egy útbaeső, falusi vendéglátó egységnél... Ehhez képest: keveregtünk az erdőben várat keresve, mire egy erdőszéli kis tanyán élő néni fevilágosított bennünket, nem létezik semmiféle várrom, a kettő darab, kb. másfél méter magas dombocskák lennének azok, amik mellett eljöttünk (mosolyogva mondta, hogy mindenki nála köt ki ezzel a kérdéssel, gondolom már álmából felriadva is fújja a választ :-)). Közben elkezdett dörögni az ég, csöpögni az eső... Uzsgyi, bicajra pattantunk és még mielőtt bőrig áztunk volna, bemenekültünk az odafelé úton felfedezett kis erdei menedékházba. Igazi nyári zápor kerekedett, teljes sötétség volt, a házikóban kuporogva eszegettünk, vártuk az eső végét és jókat nevettünk :-)). Fél óra múlva tovább tudtunk indulni, de az időközben lehűlt levegő és hatalmas sár miatt a vízesést sajnos ki kellett hagynunk. Aztán szegény Encikét majdnem kiborítottam a hátam mögötti bicajülésből... annyira meredek volt felfelé az út, hogy le kellett szállnom, még tolni is alig bírtam, a bicaj gurult volna vissza, közben oldalra is csúszott a nedves kavicsokon. Lacival ketten nagy nehezen megtartottuk, de volt nagy visítás a gyerekülésben... Egyébként meg az eső utáni erdő illatai fantasztikusak, és az erdőből kiérve is olyan látvány fogadott, amilyet eddig még nem tapasztaltunk: a napocska által felforrósított aszfaltra ahogy ráesett a víz, és párolgott kb. egy méter magasságig sűrű pára/köd lebegett felette mindenhol. Na meg persze az osztrák és svájci Alpok a havas csúcsaival is csodaszépen mutatott a háttérben :-).

márta írta...

Legalább emlékezetes marad az idei Anyák Napja...:))) Azok a hegyek a háttérben...ilyesmi itt nincs, pedig el tudnánk viselni. És milyen furák ezek az állatok...Valami helyi "specialitás"? (Itt a szomszéd faluban lámákat tartanak...)

idrah írta...

Az erdészháznál tartják őket, igazából nem is tudjuk milyen fajták... Jámbornak tűntek, és kiváncsian néztek bennünket :-).

eccehomofaber írta...

Ha jól látom, kedvenceim ők, skót felföldi tehénkék, gyönyörű nagy állatok :)

idrah írta...

Jaj de jó, Indi, hogy ezt megosztottad velünk!! :-) Nekem is nagyon tetszenek, már-már azon gondolkodtam, hogy becsöngetek erdészékhez, és megkérdezem, miféle állatkák ezek... :-)