2009. jan. 26.

Antibigyó recepttel jöttünk ma el az orvostól, pedig ő tényleg csak akkor ír fel ilyesmit, ha már nagyon-nagyon indokoltnak találja (eddig 100%-ban mindig homeóst kaptunk, vagy semmit). A láz plusz a csúnyán begyulladt fülek azt hiszem elég indok volt... Ez Enci első találkozása ilyenfajta gyógyszerrel, remélem rendbe jön tőle, mert már igencsak megviseli a betegség ;-(. Most még azt kell kiderítenem, hogy a bélflórát mivel hozzuk rendbe a kúra után. Úgy emlékszem, azt olvastam, hogy a Normaflore valami miatt nem az ideális. De akkor helyette mi?? Tud valaki ebben tanácsot adni???

11 megjegyzés:

Lívi írta...

Igen, erről volt szó: hogy ne Normaflore-t (már nem tudom, miért nem. Én mindig csak a végkövetkeztetést jegyzem meg - nem káptalan az agyam :-D)
Ami jó, az a Protexin.
Nem tudom, van-e nálatok. Itthon a Dm-ben is van.
Ja, és a kaukázusi kefír is jó állítólag :-)

andicsi írta...

Nem emlékszik valamelyikőtök mégis, hogy miért NE Normaflore-t? Én azt szoktam.
Jobbulást!
Andrea

idrah írta...

Jaj, köszönöm, így hogy leírtad, rögtön ismerős volt a név :-). DM-ben megnézem, amúgy is mennem kell.

Andrea! Most hirtelen, gugliban rákeresve ezt találtam egy fórumon (doktornő írta): "A Normaforban nincs egy sem a klasszikus jó bélbaktériumok közül, csak többszörösen ellenáll az antibiotikumoknak a benne levõ egyetlen baktérium, a Bacilus clausii." Ő a Probioticot javasolta még, erről nem hallottam.

Melinda írta...

Jobbulást a kis betegnek, sok puszi: Meli

Névtelen írta...

Szia! Mi Laktoseven-t szedtünk, meg a Multitabs Immuno-ban is vannak hatékony bacilusok, de sajnos ezt én itt nem találtam a boltokban, otthonról hozattam.
A kefír, szerintem nem jó erre, mert az gombán készül, inkább valami egyszerű joghurt (nem a Danon savo és zselatin kotyvalékai).
Remélem már a nehezén túl vagytok!

Lívi írta...

Kefírt egy doki szájából hallottuk egyszer. Valami olyan durva antibiotikumot kellett szednie a betegének, ami teljesen szétzilálta a bélflórát. ezért az volt az utasítás, hogy a gyógyszer mellé szigorúan igyon meg minden nap fél vagy egy liter? már nem is emlékszem kaukázusi kefírt.

eccehomofaber írta...

Én meg egy másik orvosra hallgatok, sezrinte: mivel baktériumokról van szó, a megoldás a natúr joghurt, a kefír gombából készül, azt baktériumhelyreállításra nem az igazi (hehe, szeritnem tudom, melyik orvosra gondoltál :-DDD)

A Normaflore-ral az a baj (Recca, mint biológus magyarázta el, neki én hiszek) hogy kialakul általa a rezisztencia az antibiotikumokkal szemben és amikor TÉNYLEG kell valami nagy komoly baj miatt, nem lesz, ami segítsen. Egyébként mások meg a Protexint nem javallják, már nem emlékszem, miért, de az se jó.

Legjobb a savanyúkáposztalé és a natúr joghurt (bár utóbbi télen necces, mert hideget generál a szervezetben, de mondjuk sok kölessel és lencsefélével ezt lehet ellensúlyozni)no és sauerkraut szerencsére Ravensburgban is kedvelt dolog

Hajrá Enikő!!!

(Kriszta, hiányzol bizonyos levelezőlista életéből, nekem nagyon! írsz nekem róla, miért?)

ölellek szép szőke család :-)

idrah írta...

Indi! :-) De örülök, hogy jársz erre felém!!!!!!! :-)

Nahát, Enikő akkor nagyon jól ráérzett, mivel kell gyógyítania magát (ennek Dominó is nagy mestere ;-), ugye?)... az átlagosnál sokkal több n. joghurtot eszik, és káposztát is kívánt egy-két napja (mondjuk ezt mindig esszük, nagy kedvenc).

És micsoda gondolatolvasó vagy, mert már hetek óta készülődöm írni neked. A miértről is.

Puszi Nektek! Édes kis Dominónak is!!!!!! :-)

eccehomofaber írta...

Ó én gyakran járok feléd ám :-))) Várom akkor a levélkét, nektek si nagy puszi

Lívi írta...

Hát, nekem is furcsa volt a kefír, de mivel DOKI mondta elhittem... (És tuti, hogy ő akefírt mondott, mert kifejezetten a kaukázusit javallta) Na, jó, akkor felejtsük el, bocsánat!

amúgy Indi, nem tudom, milyen dokira gondolsz. A gyerekorvosunkra? Nem ő volt :-) Egy felnőttdoki, de nem a miénk, hanem a rendelőszomszédja :-DDD

eccehomofaber írta...

Lívi - akkor nem egyre gondoltunk, van egy közös ismerősünk, akinek a doktora erősködött a kefir miatt ;-)))