2009. szept. 17.

Hét elején rendeltem egy internetes boltból nátrium-perkarbonátot. Tegnap megérkezett, de a futár azt javasolta, ne vegyem át, mivel a doboz orrán-száján ömlött ki a fehér por. Még tétováztam kicsit, a bizalmatlanság felébredt bennem, ugyanis előre fizettem átutalással. Aztán végiggondolva tényleg nem vettem át, hisz ki tudja, az útja során már mekkora mennyiség hullt ki, és ha szerencsém van, vagy visszautalják az amúgy sem túl nagy összeget, vagy küldenek másik csomagot.
Írtam egy pár soros email-t a boltnak a történtekről, majd fél óra múlva jött a válasz, sűrű elnézéskérések közepette közölték, hogy enyhítve az én időveszteségemet, azonnal postára adtak egy új csomagot, ami remélik, hogy sértetlenül fog hozzám megérkezni! :-o És még én voltam bizalmatlan... Igazából nem is értem a saját bizalmatlanságomat, mikor eddig még szinte csak ilyen pozitív meglepetések értek az internetes vásárlásaim során, legalábbis ami az eladói oldal hozzáállását illeti...

Nincsenek megjegyzések: