2008. jún. 13.

Babázás


Nagyon kedves vendégeink voltak tegnap Ulmból :-). Éva és kicsi Éva. Tündéri kisbaba, ámulatbaejtő kiegyensúlyozottsággal... :-o Minden helyzetben jól érezte magát, legyen az anyukája vállán a hordozókendő, vagy a szőnyegen fekve, vagy nagy-nagy szemekkel figyelve az izgő-mozgó siserehadat. Még a pelusozás alatt, és korgó pocival a szopi előtt sem adott hangot nemtetszésének...

A gyerekeket is lenyűgözte a kis emberke, Enikő azóta folyton babázik és kistestvért emleget ;-), Ákos pedig (aki nem egy érzelgős típus) már jópárszor olvadozva mondogatta, hogy mennyire "édes kisbaba" :-). Rólam nem is beszélve, én is teljesen lenyűgöződtem (Enikő születése óta szerintem nem is tartottam babát a kezemben). Nem mintha eddig nem vágytam volna, hogy még egyszer babázhassak, persze saját picurkával... na ez most sokszorosára erősödött bennem ;-).

3 megjegyzés:

Kat írta...

Nos,hát akkor hajrá;-) Persze csak ha olyanok a körülmények, és mindenki szeretné:)

márta írta...

Ajaj, nagggyon veszélyesek az ilyen édes kisbabák! Még nekem is, pedig nem tervezünk negyedik porontyot...:)

idrah írta...

Apát kell még puhítani... Nem zárkózik el, de nem is annyira lelkes. Most, ahogy Enikő (is) viharos gyorsasággal "nagylányosodni" kezdett, mondogatja, hogy milyen kár, hogy már nem tudunk babázni, olyan szinten dédelgetni, mint eddig :-).