2008. jún. 15.

A gyerekek nagy-nagy örömére ma soron kívüli ovitakarításban volt részünk (ők már alig várják, folyton kérdezgetik, mikor megyünk legközelebb...). A faliújságon lóg az egész éves takarítási terv, menetrend, ahová az egyes rubrikákba minden család beírhatja a vállalt időpontokat. Valami miatt ez a hétvége üresen maradt, és ezt észlelve, az óvónéni a lyukhoz hatalmas nyíllal egy cetlit ragasztott ki még a hét elején. Egészen péntek délig senki nem jelentkezett... Mi beírtuk már magunkat 3 hétvégére, de hát miért is ne lehetne még egy negyedik. Az időnkbe belefér bőven, egy köpésre lakunk, és még jól is érezzük magunkat az óvoda falai közt... Megkaptuk az óvodakulcsot, ma este pedig felvonult a kis takarítóbrigád. Illetve Laci a gyerekekkel volt kivételesen, mert annyira jól nem foglalták le magukat, segíteni sem volt kedvük, sőt Enikőnek ma "csetlek-botlok" napja volt, folyton elesett, leesett, megütötte magát (itthon zárásként még a mosógép tetejéről is lezuhant, ahová Laci fogmosás közben ültette...). Már régóta készültem fotókat csinálni az oviról, de eddig mindig itthon maradt a gép. Ma eszembe jutott, bepakoltam, és miután csillogott-villogott minden, készítettem néhány képet. Borús idő lévén nem úszott fényárban minden, de azért vakuval sikerült megörökítenem Enikőék szobáját, néhány kedvenc játékomat, amik nagyon tetszenek, és még a kertet is.

A csoport tengerimalacai, Janosch és Jana :-).

Konyha- és babázókuckó.
Mosdó a tenger alatt :-).

Házi készítésű, csodaszép fa golyópálya.

A hintaló a másik kedvencem (meg Enikőé is).

Az ovi kívülről, előtérben a frissen elkészült kerítés.
A kert kis házikóval (Egyszer Enikő fentragadt a felső szintjén... mentem érte, az óvónénivel nem találtuk sehol.A hangját én távolról hallottam, keresgéltük, aztán nagy sokára észrevettük, hogy kukucskál vigyorogva kifelé a kis ablakon :-). A létrán felment ugyan, de lejönni már nem bírt, és jól érezte magát ott fenn :-))

Az igazi konyha.

12 megjegyzés:

malyvacsiga írta...

Úristen, az a golyópálya nem lehetett semmi. Még a kis vájatok hagyján, de hogy a függőlegest úgy kivájni, hogy PONT OTT legyen vége: ejha!!!!
Az egész ovitok nagyon szép!
Milyen padló van a konyhában?

idrah írta...

A konyha a csoportszobán belül van, tehát a burkolata is ugyanaz, mint a helyiség többi részének. Nem vagyok járatos burkolat témában, talán műgyanta... (??) Mindenesetre strapabíró, kosz nem látszik meg rajta, és takarítani is könnyű :-).

malyvacsiga írta...

Nagyon jól is néz ki. Nálunk parafa, de olyan ám, mintha linóleum lenne, semmi parafás nincs benne.
A csoprtszoba meg hajópadló, de hiáéba a lakkozás, félévtől már a porszívó kiszíbvja a deszkák közül a fugát. Botrányos, de újrapadlózni túl drága lenne.

Lívi írta...

A tengerimalac neve: János????

idrah írta...

Lívi,
igen János, így is ejtik, csak sch-val van írva :-). (Ákos nevét is általában sch-val írják...:-D)

márta írta...

Van egy híres meseíró is Janosch néven, nagyon élvezzük a rajzos meséit.

márta írta...

Jé, változtattál a komment megjelenési módon. :))

idrah írta...

Márta,
igen, láttam már a könyvesboltban messziről, de én azt hittem a mese szereplője Janosch :-o.

Tudatosan nem változtattam, egyszerűen kiiktattam a kommentek moderálását, és ez lett belőle :-)).

Kat írta...

Nagyon szép az ovitok! Főleg a babasarok, meg a konyha tetszik, de amennyire a képen látszik, az udvar is nagyon klassz lehet. Valahogy az egész sokkal nagyobbnak tűnik, mint a mi ovink:)

liv írta...

Hát, nem is jutok szóhoz! A párom már többször is megnézte a képeket, annyira tetszik neki, a babázókuckón gondolkodik, hogy csinálna itthon egyet a lányoknak...:) ez az ovi egy álom!

idrah írta...

Liv!

Mi is csináltunk itthon Enikőnek kuckót, és hatalmas sikere van. Sokkal kisebb, mint az oviban, de még így is bekucorog a két gyerkőc és órákig is ott játszanak :-). A mennyezetre szereltünk egy kampót, arról lógatjuk le körbe a lepelt, amit kisebb fapolcok tartanak szét. A polcokon vannak a játékok/kincsek, alul egy bariszőrme, és máris nagyon otthonos... :-)

gza írta...

Nem is hangzik annyita bonyolultnak! Tényleg nagyon otthonos! :)
Liv voltam...(nem jelentkeztem át, bocsánat!)