2008. júl. 31.

Díj

Kaptam egy ún. "Kreatív blogger" díjat Mártától. Köszönöm szépen! Nagyon megtisztelő, bár ahhoz, hogy ehhez a díjhoz "felnőjek", még igencsak van mit bizonyítanom...
Most nekem is tovább kellene adnom a díjat 5 blogíró kollégának/kolleginának, de ez nem annyira egyszerű... Akiket olvasok, akiknél napi/heti rendszerességgel járok, mindannyian kreatív bloggerek. Ki a konyhában, ki a varrógép mellett, ki kézimunkázva, ki pedig egyszerűen a gyermekei nevelésében és a család összefogásában (vagy mindezekben egyszerre) tesz csodákat és teremt értékeket. Tehát szívem szerint mindenkinek jár a díj! Akiket kiemelek, azért teszem, mert ahogy néztem, ők még nem kapták meg a díjat:

Ági, aki gyönyörű babákat varr, emellett a receptjeit és a családi blogot is nagyon szeretem látogatni.
Noémi, akinél szintén felüdülés olvasgatni. Nagyon szívesen olvasom az indiánokról szóló írásokat és őszintén csodálom a lányokkal együtt készült alkotásokat!
Lívi blogja, ahol mindig találok valami csodaszép alkotást, most pl. a legutóbbi filc tolltartó nagyon-nagyon tetszik!
Gemelcsi és a Fellegajtó nyitogató blog, ahová szintén nagyon szívesen járok töltekezni! :-)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem megérdemled a díjat. Édesek vagytok és a beszámolóidat is jó olvasni. Gratulálok a díjhoz!
Zsibi

Noémi írta...

Gratulalok a dijhoz, es egyben koszonom, hogy engem jeloltel..lassan ujra fejlesztgetem az indianos Csarodaialligatort is, de egyelore meg a pakolas kellos kozepeben vagyok..

agnes írta...

ó, nagyon szépen köszönöm:)
A post első bekezdésére reagálva azért azt megjegyezném, hogy többek között a malackák (nagyon irigylem őket:) és Enikő gyönyörű babája már bőven bizonyítottak helyetted:).