2008. júl. 7.

Szerelmek

8 megjegyzés:

márta írta...

Ez a baba gyönyörűséges. És hogy csillog a lányod szeme!...:)

Melinda írta...

Kedves Kriszta!
Gyönyörű ez a baba. Mekkora? Így a képek alapján 30 cm-esnek tűnik. Tényleg látszik a lányodon, hogy ez örök szerelem lesz. :)
Pont ilyen hajat álmodtam a lányom tündérének. Szeretném megkérdezni, hogy hol vetted a fonalat. Sógornőmék most jönnek haza Németo-ból, hátha tud nekem hozni.
Köszönöm.
Melinda (cikaboga)

Lívi írta...

Kriszta: Az a baba Te vagy!!!! :-)

idrah írta...

Melinda,
a fonalat ebayeztem, ott olcsóbb mint máshol. Sajnos egy kevés %-ban nem természetes anyagú, de nagyon megtetszett, és ezt választottam végül...
http://cgi.ebay.de/Puppengarn-Mohair-Locke-von-Schoeller-natur-weiss-NEU_W0QQitemZ330250256106QQihZ014QQcategoryZ9341QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
vagy itt is kapható:
http://www.wolland.de/cgi-bin/webshop.cgi?c=Filzen&f=GRUPPE&t=temgroup
Puppengarn (Schöller&Stahl a gyártó), szín: 459 hellblond
Szívesen segítek a beszerzésben, ha sógornőd esetleg nem tudna (mi júl. 25-én megyünk).

idrah írta...

Lívi,
:-) :-)

Márta,
igen, és azóta is csillog, az én legnagyobb örömömre :-). Persze óvodába is vinni akarta, és volt nagy sírás-rívás, mikor nem engedtem, hogy ott maradjon (csak megmutatni lehet a gyerekeknek a játékaikat, de egész napra nem maradhat ott velük).

Unknown írta...

Gyönyörű!!!!!!!!!!!!!!!!! Földanyó-Noémi

Melinda írta...

Csodálatos lett a babád! Nekem is a haja tetszik.

Melinda írta...

Köszönöm. Ha nem sikerül máskép, akkor lehet, hogy jelentkezem :)
Melinda