2009. júl. 3.

Kullancsok

Enikőben találtam ma két kullancsot. Gondolom a tegnapi ovis erdei séta szerzeményei... Megleptek, mert eddig még egyik gyerkőmben sem volt sosem, talán utoljára gyerekkoromban "találkoztam" elődjeikkel. Mai mindkettő a hónaljtól kb. 10 cm-re volt, egymás közelében, és első ijedtségemben, mit sem gondolkodva kézzel kikaptam őket Enikőből, még ő sem ért rá tiltakozni vagy visítani. Persze most izgulunk, meg figyeljük a csípés helyeit, még annak ellenére is, hogy alkalmaztunk homeós megelőző kúrát.

Hátha másnak is hasznos lehet, leírom ide a kúra menetét, a szereket.
Az egyik Zeckenbissfiber Nosode C/D 30 (agyvelő- és agyhártyagyulladás), a másik Borrelia Nosode C/D 30 (Lyme-kór). Megelőzésként havonta egyszer (nem egyszerre) mindkettőből 5 golyócskát (kisgyerekeknek 3-at) kell elszopogatni (szokásos homeopátiás "törvényeket" alkalmazva: pl. enni/inni előtte és utána negyed, de inkább fél órán keresztül nem ajánlott, erős illatanyagú szerek, mentolos fogkrém kerülendő stb.)
Ha megtörtént a csípés, akkor 3 napon keresztül mindkét szerből napi 3 ill. 5 golyócskát kell bevenni.
Ha valaki tudja, hogy olyan helyre megy, ami erősen fertőzött terület, akkor egy héten keresztül napi 3/5 golyó az ajánlott adag.

Én itt vettem a bogyókat, ők Mo-ra is szállítanak, bár gondolom némely patikában is lehet kapni, esetleg rendelni.

Nincsenek megjegyzések: